Voima

Squat Gainz

Täydellinen ohjelma takakyykkyjen ja alavartalon voimatasojen kehittämiseen!

Hinta
79,00€
Normaalisti
Tarjous päättyy
Osta Fitclubista

Tämän valmennuksen hyödyt:

Täydellinen kyykkytekniikka

Dominoi kyykkyjä tämän valmennuksen avulla!

Kehittää tehontuottoa

Saat parhaat metodit ja ohjelmoinnin tehontuoton kehittämiseen.

Lihasmassan kasvatus

Oletko valmis päivittämään vaatekaappisi uuteen uskoon? Lihas tarttuu tällä valmennuksella

Maksimivoiman kehitys

Nosta voimatasojasi isoissa perusliikkeissä uudelle tasolle.

Valmennuksen sisältö

Voimaa ja varmuutta kyykkyyn!

Huippuvalmentaja Mikko Niirasen laatiman seitsemän viikkoa kestävän valmennuksen aikana kehität toki koko vartalon voimatasoja, mutta isona päätavoitteena valmennuksessa ovat kyykyt. Ohjelman aikana kyykkäät paljon sekä monipuolisesti ja tulet lopulta ottamaan tästä haastavasta liikkeestä täyden hyödyn irti. Squat Gainzin aikana opit kaiken, mitä tarvitset kyykyn täydelliseen hallintaan ja vielä vähän enemmän!

Mukaan lähtiäksesi sinun ei tarvitse olla jo valmiiksi salisi supertähti, jonka voimatasot ovat huikeat. Riittää, kun perustekniikat ovat kunnossa - ja olet valmis oppimaan uutta ja kehittymään!

Videokirjastossa kyykyn tekniikat ja vinkit ohjeistettuna!

Opi kyykkäämään täydellisesti!

Squat Gainzissa treenaat 4-jakoisella saliohjelmalla, jossa opit tekniikat, saat varmuutta tankoliikkeisiin, sekä vahvistut enemmän kuin koskaan. Kolmen viikon jälkeen ohjelmasi vaihtuu ja kuudes viikko viedään läpi kevennetysti, jotta keho palautuu rasituksesta. Vaikka harjoittelun selkeä painopiste on alavartalon voimatasojen kasvattamisessa, myös ylävartalon treenit ovat mukana ohjelmoinnissa ja treeneissä vahvistat myös tehokkaasti corea!

Treeniohjelmasi ottaa huomioon myös harjoittelun vaativuuden ja mukaan onkin sisällytetty kattava määrä tukiliikkeitä ja huoltavia liikkeitä mm. polvien hyvinvointiin. Valmennuksen videokirjastossa löydät hyödylliset vinkit kyykyn tekniikkaan ja harjoitteluun ohjeistettuna, jotta saat varmasti haltuun kyykkäämisen kaikki nyanssit!

Parhaat liikkeet ja laadukas ohjelmointi!

Valmennuksen tiedot

Jokainen verkkovalmennukseni on suunniteltu tietylle tasolle ja intesiteetille.

Taso:
Aloittelija
Intesiteetti:
2/5
Varusteet:
Kuntosali
Kesto:
7 viikkoa
Treenejä viikossa:
3-4 treeniä
Mikko Niiranen yksilövalmennus
Mikko Niiranen maastaveto

Huipputason ammattilaisen osaaminen käyttöösi

Monipuolisen koulutuksen ja vankan kokemuksen omaavan Mikon treenit tuovat harjoitteluusi aina uutta tehoa ja voitkin olla varma, että käytössäsi ovat viimeisimmät metodit ja fiksuimmat ohjelmoinnit. Tämän huippuvalmentajan ohjelmissa tuot kehitykseesi uusia kierroksia ja otat kunnon harppauksen kohti asettamiesi tavoitteiden saavuttamista!

Mikon tiimissä saat käyttöösi alan parhaan asiantuntemuksen!

Mikko Niiranen ja Ilona Siekkinen

Valovoimainen valmentajaduo

Mikon ja Ilonan yhdistäessä voimansa on tuloksena aina priimaa ja jokainen kokonaisuus on huolella suunniteltu, testattu ja aina jotain ennennäkemätöntä uutta - voit siis olla satavarma siitä, että nyt ei veivata niitä samoja vanhoja tuloksettomia liikkeitä. Strong Booty Gym -valmennus tulee nostamaan sun jalkatreenin ihan uudelle tasolle ja kauan kaivatut tulokset tulet kyllä huomaamaan kropassasi!

Ja kuten aina on menossa mukana myös kannustava keskusteluryhmä, jossa voit esittää Ilonalle ja Mikolle mieltäsi askarruttavat treeneihin liittyvät kysymykset!

Hinta
79,00€
Normaalisti
Tarjous päättyy

Voit ostaa tämän valmennuksen Fitclubista! Voit myös tutustu valmennuksen sisältöön tarkemmin Fitclubin sivuilta alla olevalla painikkeella.

Osta Fitclubista
No items found.

Usein kysytyt kysymykset

Miksi ohjelmat ovat eri mittaisia? 3 ja 4 viikkoa?

Ensimmäisellä 3 viikon ohjelmalla luodaan vahvaa pohjaa kyykkyjä varten ja toisella ohjelmalla piikataan turvallisesti raskailla raudoilla ennätyspainot.

Palautuuko jalat monesta jalkatreenistä?

Palautuu erittäin hyvin, ohjelmointi on laadittu siten, että pystyt tekemään usean kyykkytreenin viikossa & lisäksi kehityt siinä mitä treenaat huomioidusti.

Voinko jatkaa suoraan DEADLIFT DOMINATION -valmennukseen?

Kannattaa pitää yksi lepoviikko, jonka jälkeen voi jatkaa DD-valmennukseen.

Onko kolme treeniä viikossa riittävä kehittymisen kannalta?

Kolmella treenillä pystyy kehittymään todella hyvin, ja jää enemmän aikaa palautua!

Muita tämän kaltaisia verkkovalmennuksia:

Ota minuun yhteyttä!
Lähetä minulle postia alla olevalla kaavakkeella. Vastaan sinulle mahdollisimman pian!
Kiitos! Lomakkeen lähetys onnistui.
Hups! Jokin meni nyt pieleen. Yritäthän uudelleen!
Haluatko päästä nopeasti alkuun?

Tilaa uutiskirjeeni ja lunasta ilmainen saliohjelma!

Kiitos tilauksesta! Olet nyt oikeutettu lunastamaan verkkovalmennukseni Dynamite Start ILMAISEKSI!

Lunasta ohjelma Fitclubista koodilla: DSFREE

Ohjelmaa varten tarvitset Fitclub Finlandin sovelluksen sovelluskaupasta sekä kirjautumisen Fitclubiin.
Lunasta ilmainen ohjelma täällä!
Oops! Something went wrong while submitting the form.