Voima

Deadlift Domination

Parhaat vinkit ja ohjelmointi maastavetojen dominoimiseen!

Hinta
79,00€
Normaalisti
Tarjous päättyy
Osta Fitclubista

Tämän valmennuksen hyödyt:

Maksimivoiman kehitys

Nosta voimatasojasi isoissa perusliikkeissä uudelle tasolle.

Uusia liikkeitä ja metodeja

Opit uusia treenimetodeja sekä saat uudenlaisia liikkeitä työkalupakkiisi.

Varmuutta maastavetoon

Vedä maasta raskaita rautoja laatutekniikalla. Rikot ennätykset, et selkääsi!

Puolierojen tasoitus

Puolierojen tasoittaminen on rahaa pankkiin. Tämän jälkeen kahden raajan liikkeet kulkee!

Valmennuksen sisältö

Lisää varmuutta maastavetoihin!

Parhaat vinkit ja ohjelmointi maastavetojen dominoimiseen!

Huippuvalmentaja Mikko Niirasen seitsemän viikkoa kestävän Deadlift Dominationin isona päätavoitteena on kehitys maastavedossa. Vahvasti jalkapainotteisen valmennuksen kylkiäisenä lisäät varmasti myös koko kropan maksimivoimaa ja vahvistat keskivartaloa todella paljon. Saat ohjelmassa käyttöösi uusia liikkeitä ja metodeja, joiden avulla annat uutta vauhtia paikoilleen jääneeseen kehitykseen, rikot maastavetojen tasannevaiheet ja pistät sarjaennätyksesi uusiksi!

Luvassa voimatasojen räjähdysmäistä kasvua, lihasta kroppaan ja täydelliseksi hiottu maastavedon tekniikka!

Kun kehityt maastavedossa, saat pohjaa myös kyykyn dominointiin!

Deadlift Dominationissa treenaat 4-jakoisella ohjelmalla, jossa opit maastavedon tekniikat, saat varmuutta tankoliikkeisiin ja samalla vahvistut enemmän kuin koskaan. Kolmen viikon jälkeen ohjelmasi vaihtuu ja kuudes viikko viedään läpi kevennetysti, jotta keho palautuu harjoittelun aiheuttamasta rasituksesta. Mukaan valmennukseen voit lähteä, vaikket vielä olisikaan salisi supersankari huikeine voimatasoineen - riittää kun hallitset perustekniikat ja olet valmis kehittymään ja oppimaan uutta!

Valmennuksen videokirjastossa löydät hyödylliset vinkit maastavedon tekniikkaan ja harjoitteluun ohjeistettuna. Mikon opastamana otat tämän yhden parhaista koko kroppaa kehittävistä treeniliikkeistä suvereenisti haltuun ja pohjustat samalla tietäsi huippuvalmentajan Squat Gainz-valmennukseen, jossa saat lisää voimaa ja varmuutta kyykkyyn!

Valmennuksen tiedot

Jokainen verkkovalmennukseni on suunniteltu tietylle tasolle ja intesiteetille.

Taso:
Edistynyt
Intesiteetti:
3/5
Varusteet:
Kuntosali
Kesto:
7 viikkoa
Treenejä viikossa:
3-4 treeniä
Mikko Niiranen yksilövalmennus
Mikko Niiranen maastaveto

Huipputason ammattilaisen osaaminen käyttöösi

Monipuolisen koulutuksen ja vankan kokemuksen omaavan Mikon treenit tuovat harjoitteluusi aina uutta tehoa ja voitkin olla varma, että käytössäsi ovat viimeisimmät metodit ja fiksuimmat ohjelmoinnit. Tämän huippuvalmentajan ohjelmissa tuot kehitykseesi uusia kierroksia ja otat kunnon harppauksen kohti asettamiesi tavoitteiden saavuttamista!

Mikon tiimissä saat käyttöösi alan parhaan asiantuntemuksen!

Mikko Niiranen ja Ilona Siekkinen

Valovoimainen valmentajaduo

Mikon ja Ilonan yhdistäessä voimansa on tuloksena aina priimaa ja jokainen kokonaisuus on huolella suunniteltu, testattu ja aina jotain ennennäkemätöntä uutta - voit siis olla satavarma siitä, että nyt ei veivata niitä samoja vanhoja tuloksettomia liikkeitä. Strong Booty Gym -valmennus tulee nostamaan sun jalkatreenin ihan uudelle tasolle ja kauan kaivatut tulokset tulet kyllä huomaamaan kropassasi!

Ja kuten aina on menossa mukana myös kannustava keskusteluryhmä, jossa voit esittää Ilonalle ja Mikolle mieltäsi askarruttavat treeneihin liittyvät kysymykset!

Hinta
79,00€
Normaalisti
Tarjous päättyy

Voit ostaa tämän valmennuksen Fitclubista! Voit myös tutustu valmennuksen sisältöön tarkemmin Fitclubin sivuilta alla olevalla painikkeella.

Osta Fitclubista
No items found.

Usein kysytyt kysymykset

Selkäni pyöristyy helposti maastavedoissa, sopiiko valmennus minulle?

Varmasti sopii! Valmennuksen aikana vahvistetaan nimenomaan tukilihaksia sekä keskitytään maastavedon tekniikkaan ja apuliikkeisiin, joiden myötä maastavetosi tulee muuttumaan parempaan suuntaan.

Kehittyykö kyykky valmennuksen aikana?

Valmennuksessa treenataan kattavasti ja monipuolisesti koko vartaloa – myös ylävartaloa, joten alakropan voimatasojen noustessa kyykky saa varmasti myös edistystä.

Voiko treenata 3 kertaa viikossa koko valmennuksen ajan?

Kolmella treenillä viikossa pystyy hyvin tekemään kehitystä ja tuloksia – onnistuu siis oikein hyvin.

Voiko valmennusta treenata kotisalilla?

Jos kotisalilta löytyy tanko + levypainoja, käsipainot sekä mielellään kyykkyräkki, niin valmennus onnistuu hyvin kotisalilla.

Muita tämän kaltaisia verkkovalmennuksia:

Ota minuun yhteyttä!
Lähetä minulle postia alla olevalla kaavakkeella. Vastaan sinulle mahdollisimman pian!
Kiitos! Lomakkeen lähetys onnistui.
Hups! Jokin meni nyt pieleen. Yritäthän uudelleen!
Haluatko päästä nopeasti alkuun?

Tilaa uutiskirjeeni ja lunasta ilmainen saliohjelma!

Kiitos tilauksesta! Olet nyt oikeutettu lunastamaan verkkovalmennukseni Dynamite Start ILMAISEKSI!

Lunasta ohjelma Fitclubista koodilla: DSFREE

Ohjelmaa varten tarvitset Fitclub Finlandin sovelluksen sovelluskaupasta sekä kirjautumisen Fitclubiin.
Lunasta ilmainen ohjelma täällä!
Oops! Something went wrong while submitting the form.